Oosterling
10/10
Netherlands 🇳🇱
We enjoyed a nice weekend in Antwerp. The apartment had everything we needed and the location is perfect
Pros: It’s perfectly isolated. The apartment is walking distance from the city centre and it had a weekend market in front of the building. Yet we slept through it all and didn’t hear a sound!
Cons: X
Puja
8/10
Netherlands 🇳🇱
Pros: It is a renovating location so the place was brand new and had its own kitchen if you want to eat ur take aways comfortably or reheat it. The place was super comfy and everything was near by. On Saturday there is a huge market just downstairs. We enjoyed it
Cons: It was not clear in the discription that it is like a Airbnb. There is no reception or any human bring around to help. You will be given code to open box to get ur keys. This was not explained at all in the description. It came to us as a surprise when they messaged us. So please be aware. Also, the time we went there was no elevator so had to climb steepy steps with parents which was also a discomfort.
Susan
10/10
Netherlands 🇳🇱
Uitstekend verblijf. Met alles voorzien
Pros: Zag er goed verzorgd uit. Alles wat wij nodig hebben.
Cons: Wij wisten even niet hoe de verwarming werkten, maar na een berichtje naar de eigenaar kregen we snel uitleg.
Chris
8/10
Netherlands 🇳🇱
Mooi appartement, helaas wel heel gehorig.
Pros: Het was een mooi en ruim appartement en redelijk van alle gemakken voorzien (o.a. ook een strijkplank en strijkbout). Centraal gelegen, alles op loopafstand. Instructies om binnen te komen (er is geen receptie) waren duidelijk. Parkeergarage aan de overkant, kan van te voren worden tegen betaling worden geboekt. Zeer vriendelijke gastvrouw (Sarah), reageerde snel op mails en hielp waar nodig.
Cons: Bedden waren inderdaad echt hard en het was behoorlijk zweten door de (denk plastic?) matrasbeschermer die op het matras lag. En er ontbraken wel wat kleine dingen zoals haakjes in de badkamer, drempel in de douche voor het water of compleet servies/pannenset (was nu vrij random bijelkaar gesprokkeld). Maar dat is geen reden om niet te gaan. Wat voor ons (ik zeg meteen helaas) een reden is om niet meer terug te komen, is dat het echt heel gehorig is. Ze doen hun best om iedereen te verzoeken na bepaalde tijden stil te zijn, maar lopen, bewegen en normale dingen doen zorgt al voor veel geluid. Als je daar absoluut geen problemen mee hebt en overal doorheen slaapt, is het een absolute aanrader! En anders.. tja, dan zou ik toch iets anders zoeken.
Valerie
8/10
Belgium 🇧🇪
Pros: Appartement ligt op een zeer goede locatie in het centrum van Antwerpen. Alle voorzieningen zijn er. Hotel ervaring op appartement.
Vander
10/10
Belgium 🇧🇪
Ideale studio voor een kortverblijf in hartje Antwerpen
Pros: Heel mooi appartement op een heel fijne locatie. Ook de parking was makkelijk kortbij. Een aanrader!
Jochen
9/10
Germany 🇩🇪
Pros: Die sehr gute Betreuung hat uns sehr gefallen, z.B. als die Parkkarte für die dazugebuchte Tiefgarage nicht funktionierte, wurde innerhalb von Minuten für Ersatz gesorgt. Die Lage ist super, mitten in der Stadt, am Wochenende ein großer Markt direkt vor der Tür. Trotzdem sehr gut mit dem Auto zu erreichen. Und wir fanden das Apartment sehr gemütlich. Alles scheint noch relativ neu zu sein, sehr schönes Bad. Für zwei Personen optimal.
Cons: Der sehr intensive Duft nach Raumspray war für meinen Geschmack am Anfang zu viel.
Marie-claire
8/10
Netherlands 🇳🇱
Pros: Locatie was top, appartement ziet er super netjes uit en is van alle gemakken voorzien. Codes en sleutkastje werken top.
Cons: Bedden waren wat hard, trap naar boven is erg stijl, kitranden in de douche zie je wat schimmel
Linda
8/10
Netherlands 🇳🇱
Heerlijk verblijf op een perfecte locatie
Pros: Een heel mooi, fijn, nieuw appartement op een perfecte locatie! Mooi schoon, netjes en van alle gemakken voorzien!
Cons: De nooduitgang zat op slot, daar word ik altijd een beetje kriebelig van. Verder vonden wij het bed wat aan de harde kant, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks
Elisa
8/10
Italy 🇮🇹
Pros: L’appartamento è in un’ottima posizione, è stato recentemente riatrutturato ed è molto accogliente. Ideale per un soggiorno con amici o con la famiglia poiché il divano letto e il letto sono nella stessa camera. Non abbiamo usato la cucina ma è ben attrezzata.
Cons: L’appartamento è al terzo piano e le scale sono molto strette e ripide. Il letto matrimoniale era duro, non c’erano lenzuola per il secondo letto, solo le coperte. Abbiamo richiesto degli asciugamani in più e non ce li hanno dati.