Maria
8/10
United Kingdom 🇬🇧
It was a very comfortable apartment in a great location for accessing all parts of the city.
Pros: We were welcomed in person and helped to park and were given lots of information that improved our stay. Our host was very friendly. The apartment was warm and comfortable and in a fantastic location.
Cons: The neighbours were a little noisy, especially early in the morning.
Frederique
9/10
Netherlands 🇳🇱
Heerlijk appartement in hartje Antwerpen
Pros: Een mooi en ruim appartement op loopafstand van het centrum. Mooie woonkamer en 2 slaapkaners met bixspringbedden. Zeer Vriendelijke gastvrouw. Mogelijkheid om je auto in de parkeergarage er onder te parkeren
Cons: Eigenlijk niets. Misschien alleen het senseo appaeaat, maar dat is persoonlijk
Marja
8/10
Netherlands 🇳🇱
Fijne uitvalsbasis voor een weekendje Antwerpen op loopafstand van alle winkels en horeca in centrum
Pros: Fantastische ligging tov het centrum, veel horeca gelegenheden in de buurt en veel mooie winkels. Een hele mooie ruime slaapkamer met balkon en zeer grote kledingkast. Wifi werkte prima. Woonkamer/open keuken is prima ruimte. Super dat de parkeergarage onder het appartementencomplex is.
Cons: Er waren wel wat kleine gebreken in het appartement: kraan in de keuken zit los, staande lamp in de woonkamer mist een knop, front van vaatwasser mist, ligstoel is zeer oncomfortabel, magnetron/combi oven met knoppen die niet leesbaar zijn (helemaal afgesleten), als je de regendouche gebruikt loopt het water de vloer op (hier mist een opstaand randje). De kleine slaapkamer is wel heel erg klein, staat alleen een bed in en geen kastje voor wat kleding op te bergen.
Nicolewehmeijer
8/10
Netherlands 🇳🇱
Het was een heerlijk weekend mede dankzij dit fijne appartement en flexibele, vriendelijke host!
Pros: Lokatie was heel fijn. Dicht bij het centrum. En de flexibiliteit van de host was ook bijzonder prettig. Fijne communicatie, vriendelijk, snel antwoord en helpend. Het appartement was ruim en schoon.
Cons: Appartement was erg sober. Een beetje meer sfeer door bijvoorbeeld iets aan de muur zou leuk zijn. Het kleinere bed was erg doorgelegen. De lift deed het niet, geen groot probleem, wij zijn fit genoeg.
Christiane
10/10
Germany 🇩🇪
Hat uns sehr gut gefallen.
Pros: Schöne Aufteilung. Sehr gute Lage. Sehr nette Vermieter. Fernseher hat nicht funktioniert und die kamen sofort zum helfen .
Cons: Einige Sachen ( Backofen, Balkon Tür im Schlafzimmer, Abdeckung der Spülmaschine und Spüle) müssten vielleicht mal erneuert werden.
Paul
10/10
France 🇫🇷
Grand appartement dans le centre
Pros: Appartement très bien situé. Tout est accessible à pied. La literie est très confortable et tout était propre. Laurie est très sympathique et donne de bons conseils. Très pratique: le parking payant de l’immeuble.
Cons: Rien d’essentiel. Nous aurions préféré une cafetière filtre basique.